Roldeco.nl verstrekt een garantie van 24 maanden op alle jaloezieën en 48 maanden alle rolgordijnen en duo rolgordijnen die via onze website wordt verkocht. Deze garantie dekt verschillende onderdelen en componenten voor algemene slijtage, waaronder montagesteunen, rolcomponenten, bovenbuis, onderstang, trek- en tuimelstangen, lamellen, kettingen, koordconnector, onderbalk, motor, afstandsbediening, cassette, interne onderdelen, snoeren, ladderbanden, koorden en de stof – met uitzondering van vervaging, sneden en zelfgemaakte aanpassingen.
Raamdecoratie die in een niet-huishoudelijke omgeving wordt gemonteerd, valt niet onder onze garantie. Roldeco.nl is eveneens niet aansprakelijk voor schade of letsel voortkomend uit de installatie van raambekleding in een niet-huishoudelijke omgeving. Onze producten zijn bedoeld voor gebruik in woonomgevingen in Nederland en België, en vallen niet onder de garantie voor gebruik in bijvoorbeeld hotels, hostels, scholen, B&B’s, vakantieverblijven, overzeese locaties, enz.
Schade aan de raambekleding, zoals gemorste rode wijn op de stof of het bijten van een hond in de houten lamellen, valt niet onder onze garantie. Mocht u problemen constateren rondom uw raambekleding bij de montage, verzoeken wij u vriendelijk dit zo snel mogelijk aan ons te melden – binnen 7 dagen na levering.
Elke zelfgemaakte wijziging aan de raambekleding maakt onze garantie ongeldig. Bijvoorbeeld, als u de stof hebt bijgesneden, kunnen wij hiervoor niet verantwoordelijk worden gehouden. Elk geval kan uiteraard apart worden bekeken, maar elke stuk raambekleding wordt op maat gemaakt volgens uw exacte maatvereisten op het moment van bestelling, en wijzigingen hieraan maken de garantie ongeldig.
Raamdecoratie moet mogelijk worden teruggestuurd naar de productieafdeling voor inspectie voordat vervanging of reparatie wordt aangeboden. Voorafgaand aan deze fase hebben wij enkele foto’s nodig om ons team te helpen bij hun inspecties.
Roldeco.nl is onder geen enkele omstandigheid aansprakelijk voor incidentele of gevolgschade, noch voor enige andere directe of indirecte schade, verlies, kosten, onkosten of vergoedingen.
Bij misbruik of onjuiste installatie in de juiste omgeving vervalt ook de garantie van 24 – 48 maanden. Plaats bijvoorbeeld geen raamdecoratie in de badkamer die niet geschikt is voor vochtige omstandigheden, was de rolgordijnstof niet, en reinig de stoffen niet met bleekmiddel. Onze klantenservice kan u voorafgaand aan de aankoop adviseren over de beste locatie om elk type raambekleding te monteren.
Deze garantie is exclusief en vervangt alle andere verplichtingen, aansprakelijkheden of garanties. Roldeco.nl is onder geen enkele omstandigheid aansprakelijk voor incidentele of gevolgschade, noch voor enige andere directe of indirecte schade, verlies, kosten, onkosten of vergoedingen. Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten van de consument volgens de geldende nationale wetten.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@roldeco.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 08:00 - 20:00 uur
Van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 08:00 - 23:00 uur